SMS Efficiency

Γιατί το SMS είναι τόσο αποδοτικό

Δεν είναι τυχαίο ότι το sms έχει εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Σε δισεκατομμύρια ανέρχονται τα μηνύματα που διανέμονται μεταξύ των καταναλωτών κάθε μήνα, ενώ η χρήση του στον επιχειρηματικό κόσμο, σαν ένα καινούργιο μέσο παράλληλα με τις παραδοσιακές επιχειρησιακές και διαφημιστικές στρατηγικές, αυξάνει διαρκώς. Καθημερινά, ολοένα και περισσότεροι οργανισμοί συνειδητοποιούν τα πλεονεκτήματά του και δε διστάζουν να προβούν άμεσα στην υιοθέτησή του.

Το sms είναι ο περισσότερο αποδοτικός από άποψη κόστους και χρόνου τρόπος επικοινωνίας. Το μήνυμα μπορεί να σταλεί με μικρότερη χρέωση και σε πολύ λιγότερο χρόνο από όσο θα χρειαζόταν, για παράδειγμα, μόνο να φτάσει η φωνή μας στην άλλη άκρη του ακουστικού. Αυτό ισχύει ακόμη και στην περίπτωση που θέλουμε να στείλουμε ταυτόχρονα ένα μεγάλο αριθμό μηνυμάτων σε πολλούς λήπτες, είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο τρόπο.

Σαν αποτέλεσμα, λιγότερες πηγές/πόροι χρειάζονται για να πραγματοποιηθεί ο ίδιος όγκος επικοινωνίας σε σχέση με τις άλλες μεθόδους, όπως το τηλέφωνο, το fax, το e-mail, η επιστολή. Φανταστείτε τι συμβαίνει στην περίπτωση που επιθυμούμε να επικοινωνήσουμε με πελάτες οι οποίοι βρίσκονται στην επαρχία ή εκτός Ελλάδος ή όταν ακόμη βρίσκονται μεν εντός, αλλά δεν είναι εφικτό να μιλήσουμε μαζί τους, οπότε καταλήγουμε σε πολλαπλές προσπάθειες επικοινωνίας. Ας μη ξεχνάμε επίσης ότι ένας υπάλληλος, για παράδειγμα, αντί να προσπαθεί με τις ώρες να επικοινωνήσει με τις παραπάνω παραδοσιακές μεθόδους, μπορεί να επιτύχει επικοινωνία εύκολα και άμεσα μέσω της εταιρίας μας. Συνεπώς, το χρόνο που θα ξόδευε για τη δουλειά αυτή, έχει τη δυνατότητα πλέον να τον αναλώσει σε κάτι πιο εποικοδομητικό. Έτσι επιτυγχάνουμε οικονομία όχι μόνο πολύτιμου χρόνου αλλά και χρήματος.

Επιπρόσθετα, υπάρχουν επτά φορές παραπάνω συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας απ' ό,τι συνδρομές για το internet. Σαν αποτέλεσμα, πολύ περισσότερα άτομα μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω sms παρά, για παράδειγμα, μέσω fax ή e-mail. Ας μην ξεχνάμε επίσης την ταυτόχρονα κινητή μορφή του, με την έννοια ότι οι λήπτες μπορούν να λάβουν τα μηνύματα τους και κατ' επέκταση να επικοινωνήσουν, όπου και αν βρίσκονται.

Όπως έχει ήδη αναφερθεί, ένα από τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν το sms, είναι η αμεσότητα με την οποία μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει. Μια παράμετρος ωστόσο που αξίζει της προσοχής μας και δεν έχει θιχτεί ακόμη, έχει να κάνει με την ιδιαίτερη σημασία της ιδιότητας αυτής, σε περιπτώσεις επικοινωνίας όπου και το δευτερόλεπτο ακόμη παίζει καθοριστικό ρόλο.

Το sms είναι το μόνο μέσο που επιτρέπει απευθείας τη λήψη του μηνύματος, σαν να επρόκειτο για πραγματική συνομιλία μεταξύ δύο ατόμων. Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι στενά συνδεδεμένο με το πόσο εύκολα μπορεί να ενσωματωθεί η τεχνολογία SMS. Χωρίς υπερβολή, δε χρειάζεται να εγκαταστήσει κανείς καινούργιο εξοπλισμό, παρά μόνο να αφεθεί στις υπηρεσίες της εταιρίας μας. Με άλλα λόγια, το SMS μπορεί να τοποθετηθεί και να λειτουργήσει με ευκολία και ταχύτητα, απαράμιλλη της αποστολής ενός fax ή e-mail. Επιπλέον, κάτι φανερά σημαντικό, αφορά το σύντομο και περιεκτικό προφίλ του, το οποίο καθημερινά αποδεικνύεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον, ελκυστικό και εντυπωσιακό από τη μεριά του λήπτη. Ποιος δεν θα ενθουσιαζόταν από ένα άμεσο και μικρό σε μήκος μήνυμα, το οποίο δε θα κούραζε με άσχετες αερολογίες προς χάριν εντυπωσιασμού, αλλά θα στόχευε κατευθείαν στην ουσία; Κατά τον ίδιο τρόπο, ποιος μπορεί να αμφισβητήσει το μεγαλείο της καινοτομίας, σε ένα χώρο όπου η επανάληψη και η αντιγραφή αποτελούν πλέον κανόνα;

Επιπρόσθετα, το SMS μπορεί να γίνει προσωπικό, με την έννοια ότι δύναται να αποκτήσει τροποποιημένο χαρακτήρα έτσι ώστε να μετατραπεί σε κάτι μοναδικό, αντανακλώντας τις ιδιαίτερες ανάγκες, όπως επίσης και απαιτήσεις του κάθε πελάτη. Η τεχνολογία sms ως μέσο προσέγγισης και όχι μόνο, διαφέρει από τα άλλα μέσα μαζικής ενημέρωσης ακριβώς σε αυτό.

Είναι η μόνη διαφήμιση η οποία στοχεύει στον κάθε λήπτη ξεχωριστά!!!